13 Μαΐ 2008

με την γλώσσα στο μάγουλο...

έμεινα με την γλώσσα στο μάγουλο, όταν με ρώτησε ο Ακης ο
Μιχαλόπουλος ( γνωστός και ώς κουμπάρος στην κοινότητα ;-)) τι πρόγραμμα έχω μπροστά μου τώρα που τέλειωσαν οι αγωνιστικές μου μέρες και τέλος Σεπτέμβρη, κατά το μάλλον η ήττον θα πατήσω το γκαζόν της Δεκέλειας. Ο παμπόνηρος, με μιά κίνηση, μου κατέδειξε την ανυπαρξία προγράμματος και βέβαια την ανάγκη για κάποιο πλάνο εργασίας.
Αφού πέρασε το πρώτο σοκ, άρχισα να ψελλίζω κάτι σαν συντήρηση, ενσωμάτωση των φρέσκων κατακτήσεων της φόρμας κλπ. Βλέπεις είναι και λίγη η διαθέσιμη ώρα, 6 έως 7,15 πρωινή. Παρ'όλα αυτά, τώρα που το κοιτώ καλύτερα, βλέπω πως συνεχίζω την αναζήτηση κανονικά, και σε καμμιά περίπτωση δεν κάνω συντήρηση κεκτημένων.
Σ'αυτή την μία ώρα τα χαράματα, ξανακοίταξα την ρύθμισή μου εξ αρχής με σπίρτο στο button και κεντραρισμένο βέλος. Κατεβάζοντας λίβρες το άφτερο στο group. Κραδασμοί στο τόξο κάτι υποδήλωναν. Το software διατείνονταν για stiff arrow, και επαληθεύτηκε όταν στα 50μ. χωρίς σπίρτο μέτριο ελατήριο και 1/2 στροφή έξω απ'το κέντρο, τα φτερωμένα χαρακτηριστικά αριστερά. Το είχα ξαναδεί το έργο, αλλά η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως...Πήγα λοιπόν στις λιβρες που μου υποδείκνύουν τα προγράμματα και η πραγματικότητα και άφησα το άφτερο για το ύψος του nocking point και την βασική ρύθμιση. Με τις παραπάνω λίβρες ήρθε το βέλος στο κέντρο κρατώντας και το pin πάνω από το βέλος που είναι αληθινά μόλις αριστερά της κεντραρισμένης χορδής. Εχω group και καλή πτήση με το άφτερο στο δεξί 5 στα 30μ. Ναί. Στα 50μ. χάλασα 2 nock σε λίγη ώρα. Ε, λέγεται συντήρηση αυτή η δουλειά; η ερώτηση ρητορική βέβαια. Τις 2 παραπάνω λίβρες τις άκουσα είναι αλήθεια αλλά θυμάμαι και τον λόγο του Νασούλα, πως το τόξο το ανοίγεις με την καρδιά και όχι με τα χέρια, οπερ έδει δείξαι...
Μ'αυτά και με άλλα θα περάσω το καλοκαίρι, παρέα με τα πρωινά αϊδόνια και τους όχι και τόσο πρωινούς σκίουρους. Ξεθαλαμώνουν μισή ώρα μετά την ανατολή.
Πάντως, για να ξαναγυρίσω στην αρχή, είναι ένα θέμα, το ότι δεν ξέρω έστω περίπου, που πάω... αλλά απ'την άλλη έτσι ο δρόμος είναι όλο εκπλήξεις και με την χαρά των ανακαλύψεων έστω και της αμερικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: