24 Μαΐ 2012

τοξότες, ακούστε!

Πανευρωπαϊκός αγώνας στο Άμστερνταμ.
και λίγα επιπλέον εισιτήρια για Λονδίνο, για τις χώρες που δεν έχουν ήδη εκπροσώπηση. 3 άντρες και 3 γυναίκες στείλαμε. τέτοιες μέρες πριν 4 χρόνια η Ψάρρα, πήρε το εισιτήριό της για Πεκίνο! η Ρομάντζη το είχε ήδη, απ' την Γερμανία, απ΄το Παγκόσμιο! έχοντας υπόψιν μου την σύνθεση της ομάδας, την μέχρι τώρα παρουσία του στους μεγάλους αγώνες, ολυμπιακούς κλπ, την παρουσία της Μεγάλης μας Κυρίας με 3 συμμετοχές σε Ολυμπιακούς, και κυρίως, την ποιότητα της γνώσης του περί του αντικειμένου, θεώρησα αυτονόητο πως ήταν εκεί, και έγραφα μηνύματα συμπαράστασης στον Αλέκο τον Νασούλα και τους Φίλους Μιχάλη Στέφανο Γιώργο... μέχρι που μου επιστρέφει ένα μήνυμα, πως " ρε φίλε στη Σαλονίκη είμαι και τα βλέπω και εγώ απ' τον υπολογιστή, δεν είμαι μαζί τους γιατί έπρεπε να πάει μέλος του συμβουλίου!.... κεραμίδα! κατακέφαλα! δηλ. στείλανε, δεν σου λέω για τους υπόλοιπους, την Ευαγγελία Ψάρρα, να διεκδικήσει ΚΑΙ πάλι εισιτήριο, με τον Θωμά αντί με τον άντρα της και για 15 χρόνια προπονητή της!!!  δηλ. σηκώσαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας! νισάφι πια οι τακτικισμοί και η φαγωμάρα της διοίκησης! πρασίνισα κοκκίνισα και εν θερμώ ενημέρωσα για το χάλι, την κοινότητα μέσω FB.

κάποια στιγμή ο Μιχάλης έστειλε το παρακάτω κείμενο. άγουρο και αδούλευτο, αλλά την αξία του σαν ντοκουμέντο την έχει. αφού πήρα την άδειά του, το μετέφρασα απ' τα greeklish, και το προοθώ απ΄ το βλόγ μου, καθώς νομίζω πως κάποια πράγματα πρέπει να τα ξαναδούμε ως κοινότητα. αν φτάσουμε βεβαίως ως χώρα μέχρι τότε...

εκλογές έρχονται τον Δεκέμβριο! 

το μέλος του συμβουλίου που πήρε την πολύτιμη θέση του Νασούλα και τελικά ΔΕΝ πήγε στην Ολλανδία, πρέπει τουλάχιστον να μας εξηγήσει τα πως και τα γιατί!

λέει λοιπόν ο Μιχάλης:
" Νομίζω πως το status αυτό ξύνει  πληγές!!!
Προς ενημέρωση για κάποιους ασχολούμαι με τη τοξοβολία επίσημα από το 2004!!
Πάντα προπονητής μου ήταν ο κ.Αλέκος!!! ΝΑΙ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 10 ΧΡΟΝΩΝ.. Σαν προπονητή, πιστεύω ότι πολλές χώρες θα τον πλήρωναν με ένα πολύ καλό μισθό για να προπονεί ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ!!! Εγώ που συνεργάζομαι χρόνια μαζί του, λέω ότι  ο κ.Νασούλας έχει τη γνώση να πάει έναν αθλητή σε άλλο επίπεδο!!! Θα πει κάποιος βέβαια "έξυπνος"..ναι ρε παλίκαρε, αλλά το μόνο που μας το αποδεικνύει είναι Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΑΡΑ!! (το γράφω για κάποιους που δεν ξέρουν ποια είναι και το γράφω με κεφαλαια ως ένδειξη σεβασμού ως προς τη γυναίκα που έχουμε να νιώθουμε περήφανοι σαν χωρα μας για τη τοξοβολία)..Λοιπόν η κα.ΨΑΡΡΑ έτυχε να έχει τον κ. ΝΑΣΟΥΛΑ προπονητή και θα μπορούσε στη οποιοδήποτε να τύχει!!!,αλλά ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ, όπως όλοι έχουμε γεννηθεί για κάτι στο να είμαστε καλοί!!! Άρα αναιρείται αυτή η βλακεία που υποστηρίζουν κάποιοι.
Λοιπόν αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στο δωμάτιο μου στη Ολλανδία μόνος μου.
Εννοώ ούτε 1 φορα δεν είχα Τον ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που με ΜΕΓΑΛΩΣΕ!!!! Ούτε 1 φορά εννοώντας σε σημαντικό αγώνα όπως αυτή τη στιγμή!! Δεν έχω κάτι και ούτε είχα με τον κ..ΛΙΑΠΗ αλλά αυτός δεν μπορεί με βοηθήσει, γιατί δεν με ξέρει. Μόνο λίγο, από τους αγώνες!!! Ειλικρινά το έχω παράπονο και ούτε βεβαια πρόκειται να ρίξω ευθύνες για το πως ρίχνω στους αγώνες στο εξωτερικό! Αυτό είναι δικό μου θέμα και του προπονητή μου!!!
Ο κάθε αθλητής έχει τον προπονητή του και η γνώμη είναι ότι πρέπει  να τον έχει μαζί του στους αγώνες!! Εγώ δεν είχα ούτε έχω τώρα που το γράφω και ούτε θα έχω έτσι όπως το πάνε το θέμα τα καμάρια μας! τι τιμή να ρίχνω σε αγώνα και να έχω πίσωμου, τον προπονητή μου είτε να με καμαρώνει είτε να με παρηγορεί από τον πόνο της ήττας.  Είτε ανάλυση βολών και πολλά άλλα!!!!

και καταλήγω με ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΑΠ ΤΗΝ ΕΦΟΤ που ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ τι ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ Tο ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΣΧΗΜΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΥΒΟΥΝ Tο ΚΕΦΑΛΙ!!!!!!!!!!
δηλαδή ήμαρτον! 
φτάνει πως το λένε! 
ξεκολλάτε!!!
κάντε κάτι καλό!!! 
δεν μπορείτε;
αφήστε το σε κάποιον άλλον!! 

πουφφφ! είναι το παράπονα μου! πιστεύω ότι κάποιοι θα με καταλάβουν. okay. κάποιοι άλλοι θα με κράξουν! δεν με νοιάζει! ήταν καιρός να το πω και ότι βρέξει!!! 

Aα! και όποιος θέλει να έρθει, ας έρθει! έχουμε δωρεάν ΑΔΕΙΟ δωμάτιο όλα πληρωμένα από ΕΦΟΤ και κομπλέ διατροφή!!! Επειδή είμαστε, okay, πολύ large ρε παιδί μου και προσπαθούμε να κάνουμε "ΚΑΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ"!!
Όσοι το διαβάσατε μέχρι τέλους σας ευχαριστώ γιατί το παρατράβηξα!
Σας καληνυχτώ! φιλιά από Ολλανδία και όσοι πιστεύετε σε μας σαν εθνική, σας ευχαριστούμε και θα κάνουμε ότι μπορούμε. Αυτή ήταν η γνώμη μου. Κάποιοι μόλις μάθατε κάποιοι πράγματα για μένα. Κάποιοι κοιτάτε την οθόνη και απορείτε πως έφτασα στο σημείο να κράζω εγώ!!!

καληνύχτα σας!!!

11 σχόλια:

Αλέξανδρος Ταυλίκος είπε...

Πω πω τι είπε το παιδί... όχι πως δεν τον έχω άξιο, από το λίγο που τον ξέρω αλλά και πάλι μπράβο στο κουράγιο του. Μέσα στη πίκρα του είχε το κουράγιο να τα μαζέψει και να τους τα χώσει στα ΙΣΙΑ. Μπράβο και πάλι μπράβο.
Αλλά τι να λέμε, όλοι έχουμε, στο βαθμό που το αξιολογεί ο καθένας, τα παράπονα μας από αυτή τη ριμάδα.
Εγώ πχ ακόμα ενοχλούμαι από το γεγονός ότι η ομοσπονδία έχει επίσημους "καλοθελητές" που ελέγχουν την "ορθή τήρηση του προγράμματος προπονήσεων" του κλιμακίου, την ώρα που η ίδια ομοσπονδία δεν παρέχει καν το χώρο προπόνησης. Το ότι όμως όλα (πρέπει) αν κρίνονται από το αποτέλεσμα αλλά και το γεγονός ότι το 50% της Εθνικής το προπονεί ο Νασιούλας είναι φυσικά άσχετο....
Αλλά θα τα πούμε καλά την επόμενη φορά που "εκλεκτής" θα σκάσει μύτη σε χώρο που προπονούμαστε και δεν έχει καμιά αρμοδιότητα εκεί. Θα τον βάλω να φάει το σομπρέρο της ομοσπονδίας που τον αναγνώρισε... άντε γιατί έχω και πολλά απωθημένα από την ζημιά που μου έκανε τοξευτικά για δύο χρόνια.. άντε λέμε...

Ανώνυμος είπε...

βλεπω να πεφτει το blog και το facebook απο το κραξιμο για εφοτ, θωμα...
Μπραβο ρε Μιχαλη και μπραβο ρε Μιλτο που τα βγαζετε στη φορα.
Ετσι, μπας και παρουν ποδι οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ που το παιζουν παραγοντες και εθνικοι προπονητες.
Το μεγαλυτερο ανεκδοτο στην Ελληνικη τοξοβολια "ο εθνικος προπονητης για 20 !!! χρονια θωμας" να συνοδευει την ομαδα σε αγωνα προκρισης για Ολυμπιακους, και ο Αλεκος να βλεπει τον αγωνα απο υπολογιστη.Ουτε στην Ουγκαντα δεν γινονται αυτα.
ΟΥΣΤ, ρε.

Κουλης Παυλος είπε...

Δεν μπορούν να κυβερνήσουν έναν όμιλο , μια ομοσπονδία, μια χώρα
Γιατί ?
Απλά γιατί ο καθένας θέλει μια θέση < καρέκλα > για τους δικούς του λόγους και τελικά Δεν τον ενδιαφέρει το πραγματικό πρόβλημα.

Έτσι λοιπόν τους περιφρονώ και τους κράζω επίσης !!!

Είπαμε το θέμα είναι ανάθεμα γενικώς και ειδικώς !!!

Ανώνυμος είπε...

...και ολα αυτα γιναν χωρις να ανακοινωθει η συνθεση της αποστολής, βασει της ...αξιοκρατείας και διαφάνειας που επικαλειται η εφοτ, ουτε οι συνοδοι, ουτε η αναχωρηση ουτε τα αποτελεσματα.
Το ιδιο έγινε και περισυ στην αποστολη του Τορινο. Η εθνική ομάδα παιρνει μέρος στον σημαντικοτερο αγώνα στην Ευρωπη για πρόκριση σε ολυμπιαδα, αλλα καλο ειναι να μη μαθευτει!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτα τα θεμα πρεπει να διαδωθει σε ολους!!!

Ανώνυμος είπε...

Θεματα* +θουν*!!

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

δεν είναι λόγος να παραξενευόμαστε... ας κοιτάξουμε γύρω μας και εντός μας. για την ευκολία μας, με την ανοχή μας και το δε βαριέσαι. και αφού εν τέλει κάποιος πρέπει να κάνει την "βρώμικη" δουλειά, αναρριχώνται όσοι το θέλουν και το επιδιώκουν...

Ανώνυμος είπε...

Το Δ.Σ αποφάσισε πως μελος Δ.Σ. θα ηταν πιο χρήσιμο από τον ομοσπονδιακό προπονητη.Νομίζω ότι η απάντηση, πρέπει να έρθει από το Δ.Σ και όχι μόνο από το μέλος.
Το Δ.Σ. επίσης αποφάσισε πως στην αποστολή για Κύπρο η εθνική ομάδα ολυμπιακού τόξου, μπορεί να συμμετέχει, αρκει οι αθλητές να πληρώσουν μόνοι τους.Μέσα και η Κα Ευαγγελία Ψάρρα!!!
Το μέλος Δ.Σ. γιατί δεν πληρώνει τη συμμετοχή του;Ακόμα και για τις μετακινήσεις τους, χρεώνουν οδοιπορικά, αντί να καλύπτουν τους αθλητές που μέσω αυτών καθονται στις καρέκλες.Νομιζω, οτι είναι καιρός, να λογοδοτήσουν.

Αλέξανδρος Ταυλίκος είπε...

..και να φανταστείτε ότι αυτή η διοίκηση μου παρουσιαζόταν από μέλος της όταν εξελέγην, ότι θα ήταν η διοίκηση που θα έβαζε τέλος στις κακοδαιμονίες και τα "σκοτεινά" οικονομικά σημεία των προηγούμενων διοικήσεων. Ότι επιτέλους κάτι θα άλλαζε από αυτούς που -να το πω ευγενικά- δεν ήταν όσο χρηστοί θα έπρεπε !!!!
Αλλά τελικά γιατί δεν εκπλήσσομαι;;;

Αλέξης είπε...

Ομπρός της ΕΦΟΤ οι κολασμένοι...
Ομπρός.

The insider. είπε...

Περιμενει κανενας να γινει τιποτα σοβαρο απο τον "λοχια" και τον "εθνικο" ; Αφου τα κανανε πλακακια και μας πουλανε παραμυθι οτι " δηθεν και ετσι κσι αλλιως". Θα φυγει ο ενας απο "εθνικος" να γινει "γγ" κσι ο "λοχιας" απο "γγ" θα γινει "εθνικος". Τραμπα θεσεων δηλαδη και μας πουλανε κουτοχορτο. Για να οργανωθουμε μη φαμε και αλλα σκατα. Ας καταλαβει ολη η Ελληνικη τοξοβολια τον ρολο τους και ας τους "διαφημισει" καταλληλα οπου μπορει, μπας και αλλαξει τιποτα.