Empty spaces, what are we living for?
Abandoned places, I guess we know the score
On and on
Does anybody know what we are looking for?
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line
Does anybody want to take it anymore?
The show must go on
The show must go on
2 σχόλια:
Rendez vous σε αγωνα Β κατηγοριας (σνιφ σνιφ) αλλα μετα ποιος μας πιανει! Προεδρε ελπιζω να θυμασαι πως δενουμε (και οχι λυνουμε) το τοξο!!!,
χεχε! θα δείξει! μια κινέζικη παροιμία λέγει! " η Ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα! " :) :) :)
Δημοσίευση σχολίου