8 Ιουλ 2010

η δόξα της Μεσογείου, στα κεφάλια σας! και στα κεφάλια των παιδιών σας!!!



γνωρίζει κάποιος-α ένα κόλπο να μένει τούτος ο σύνδεσμος, πάντα στην κορυφή;

23 σχόλια:

  1. Με άλλα λόγια στο δόξα πατρί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στη ρύθμιση να ορίσεις "να διατάσσονται κατά αλφαβητική σειρά", και εμπρός από τον τίτλο να χτυπήσεις τον αριθμό ένα (1)

    Λουίζα
    (θαυμάστρια του Ρος Ντέιλη, μια που με μοναδικό τρόπο καταφέρνει να μεταφέρει το σκότος της πατρίδας του πάνω απ το Αιγαίο, σε οτιδήποτε εκτελεί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λουίζα,
    λέω
    το σκοτάδι
    είναι
    στο
    μυαλό σου...

    κατ'εμε ο Ross είναι φωτεινός σαν άγγελος
    και βέβαια
    περί ορέξεως \\ τριγωνομετρία //

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον Ross, και τον κάθε Ross, μας τον επέβαλαν τα διάφορα προοδευτικά καλλιτεχνικά κατεστημένα, έντυπα και μελωδιακά.
    Για τον μπουζουξή Θύμιο Στουραϊτη από την Κερατέα, σιωπή...
    Γειά σου Γιάννη, ξάδελφε του Μέλτου, με τη μπουζούκα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωχ ωχ ωωωωοοώωχ.... τι τάθελες τώρα αυτάαα... καήκαμε... και ποιός τον συμμαζεύει τον κακοφωνίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πηλιορείτης τοξότης

    στην περιπέτεια της αναζήτησης, της τέλειας βολής!

    (και της καλής μουσικής...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Syn58,
    παρακολουθώ τον Ross από τότε που έγραφε σε κασέτες τη μουσική του, και την μοίραζε σε όποιον την ζητούσε. αυτά το 83 περίπου.
    καμιά σχέση με καλλιτεχνικά κατεστημένα και νταλάρες και greek idol κλπ. ΜΑ απολύτως καμιά.
    ο άνθρωπος έπαιζε και σε γάμους βαφτίσια κρητών για τα προς το ζειν. με χίλια ζόρια έστησε ένα μαγαζάκι, και βέβαια χρεοκόπησε, τόσο κατεστημένο και έμπορος είναι. οι κρήτες τον αναγόρευσαν και σε δάσκαλο των παιδιών τους. οι παραγωγές του πάντα στην περιφέρεια των εταιριών. στο βόλο όσο ζούσα, τον άκουσα σε όλες του τις συναυλίες πετυχημένες και μη, καθώς και σε σεμινάρια στο ωδείο. μια βραδιά, φάγαμε και μαζί.
    δεν υπάρχει πιο ταπεινός, σιγανός καλλιτέχνης, και πιο πλούσιος σε εμπειρία και γνώση της ανατολής...

    και βάζεις κτηνωδώς, αυτόν τον άνθρωπο, στο ίδιο τσουβάλι με τον χατζηγιάννη πχ... και με κάνεις έξαλλο... παρά λίγο να σε βρίσω....

    αν ο Θύμιος που λές, δεν βγήκε έξω απ'την Κερατέα, χάνει και αυτός και εμείς.... καi σίγουρα δεν φταίει ο Ross...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελτάδ,
    δεν είναι τα ζητήματα ορέξεως ή γούστου πού ορίζουν την ποιότητα, αλλά η παιδεια....

    Κατά τα λοιπά, ασφαλώς ο πάσα είς έχει πλήρη δικαιώματα και στην όρεξη και στα γούστα του
    Εμείς όμως ξεπληρώνουμε κάτι που χρωστάμε στα γούστα των αλλονών;

    Το περίεργο, είναι, ότι εσύ με την εξέχουσα μουσική παιδεία, δεν αντιλαμβάνεσαι πως ο άνθρωπος αυτός, είναι μόνο για τα ... πανηγύρια.

    Σου προτείνω, να ξαναδιαβάσεις ένα ποστ που έχεις γράψει παλιότερα για τον Καβάκο. Εκεί πλήρως και με θαυμαστό τρόπο αναλύεις το ζήτημα της τεχνικής (που δεν οδηγεί απαραιτήτως στην Τέχνη)
    Ο άνθρωπος αυτός, κατέχει τεχνικές και μόνον τεχνικές.

    Όσο για το τι κατέχει από Ανατολή, άστο καλύτερα.
    Όμως, ακόμα κι αν κάτεχε, ποιός σού είπε ότι η Μεσόγειος είναι Ανατολή;
    Αλλά είπαμε και αλλαχού, ότι από το συναίσθημα μπορεί να υπονομευτεί ακόμα και η απλούστερη μαθηματική πράξη
    (αλήθεια, τι φάγατε εκείνο τα βράδυ μαζί;)

    Γκόρτζος Χαράλαμπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός οτι το λαϊκό τραγούδι, οι εργάτες του και τα όργανά του (ιδίως το μπουζούκι) διαχρονικά απορρίπτονται ή και λοιδωρούνται από τους ΄΄ειδικούς΄΄,
    που έχουν στήλες σε εφημερίδες, είναι ραδιοφωνικοί παραγωγοί κλπ.
    Επίσης από την αστυνομία, τα κατηχητικά και την επίσημη Αριστερά. Αυτή είναι μια μορφή της ελληνικής σχιζοειδικότητας γιατί,
    διαχρονικά επίσης, στη συντριπτική πλειοψηφία οι Έλληνες γλεντάνε,πονάνε,απογειώνονται με το λαϊκό τραγούδι. Κανείς λαϊκός τραγουδιστής δεν αξιώθηκε την προβολή που είχε πχ. ο Ross, ανεξάρτητα, βέβαια, από την αξία του έργου του ή του χαρακτήρα του. Το αντίθετο. Περίπου την εποχή που αναφέρεις (83),το τι άκουσε ο Μανώλης Αγγελόπουλος μετά την συναυλία στον Λυκαβητό από τους ΄΄ειδικούς΄΄ εύκολα το μαντεύεις.
    Ο Στουραίτης, και ο κάθε όμοιός του δεν χρειάζεται να βγεί από την Κερατέα, γιατί Κερατέα είναι παντού. Όπως δεν χρειάστηκε να μεταναστεύσει ο Καζαντζίδης στο Βέλγιο. Ήταν εκεί στις στοές μαζί με τους ανθρακωρύχους. Όπως σε άλλες στοές ανοίγει το βήμα του ο Fabrizio de Andre εν μέσω Μπερλουσκόνηδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρι,

    με το να βγεί απ'την Κερατέα εννοώ να βγει απ'το σπίτι του, να πάρει δρόμο. να τον γνωρίσει ο Κόσμος, να γνωρίσει και τον Κόσμο... Ιορδάνης, Πάππος, Κουλαξιζης, Χάρος, Χαλκιάδες, Σαραγούδας, Πετρολούκας, Μαργαρίτης, Μόσχος, Μάγκας, Ντομπρίδης, Αμανατίδης, Αμάντα Ληρ,ΜικΤζάγγερ... βρήκαν τον δρόμο..,. δείξε τον και του Θύμιου, αφού δεν τον βρήσκει...
    αυτό λέω

    και έχει την παραμικρή σχέση η προβολή του ΧοντροΤερζή και του γιού Διονυσίου και της Άτζελας πχ, με την, ποιά;, προβολή του ξεχασμένου στην κρήτη χίππυ που με την αφοσίωσή του στην Τέχνη και την ανατολή πήγε την λύρα παραπέρα, κατα πως ομολογούν και οι κρητικοί; μη τρελαθούμε!!!

    Ιρανοί, Αβγανοί, Τούρκοι, Λιβανέζοι, Εβραίοι και Ιταλοί στο παράδειγμά μου, χαίρονται να συμπράτουν μαζί του.
    εσείς, γιατί ντε και καλά να τον φτύσετε; και όλοι αυτοί οι μαστόροι είναι λοβοτομημένοι και δεν καταλαβαίνουν την ανεπάρκεια του ανδρός;

    Δημήτρη,
    φάγαμε τραχανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που το είδες το φτύσιμο ρε Μίλτο.
    Για την προβολή που έχει από Ελευθεροτυπίες, Δίφωνα, Μελωδίες FM
    διαφωνείς;Όχι μόνο ο συγκεκριμένος αλλά γενικότερα ένα είδος μουσικής
    ενώ την ίδια ώρα οι Στουραίτηδες είναι ανύπαρκτοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το ότι τα μέσα που αναφέρεις, λόγω εξωτερικής εμφάνισης και καταγωγής, λέω ίσως, λόγω του εξωτικού και σπάνιου της μουσικής που πρεσβεύει, επιλκέγουν να κάνουν αφιερώματα, για δικό τους όφελος και προβολή κυρίως, δεν έχει να κάνει με τον ίδιο τον άνθρωπο και καλιτέχνη, που δεν έχει καμιά σχέση με τα πάμπλουτα υποχείρια των εταιριών, με τα οποία τον έβαλες σε ένα τσουβάλι, και ζητώ ευθαρσώς να το πάρεις πίσω, ωσάν νάταν αδερφός μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οί ίδιοι τσουβαλιάζονται μόνοι τους ο ένας μετά τον άλλον στα εξώφυλλα και στα παράθυρα.
    Όσον αφορά τους Χαλκιάδες κλπ.
    τους γνωρίζει ο πολύς κόσμος όπως γνωρίζει ο Ολλανδός τη Νίσυρο από τις αφίσες του ΕΟΤ, σαν γραφικά ξωτικά, πχ Μάγκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καιρός πανιά καιρός κουπιά !

    Αφηστε τα μικροφωνα και πιαστε τα τοξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε εσύ τι πιάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμε, ακόμα το πιάνεις ή πήγες για νάνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Swiss reject Polanski extradition


    Επί τέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. στην ελλάδα, ένας άνθρωπος το είχε έννοια. τι θα γίνει δηλ. με τον Polanski
    το όνομά του αρχίζει από Π και τελειώνει σε έρι... ε ρε ζόρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λιλυ - πούτειος ή Λιλυ - πούτεια
    όπως και να'χει δεν ταιριάζεις
    με το ήθος του site. Το τι "πιάνει"
    ο καθένας δεν αφορά κανένα άλλο, ούτε καν
    σε επίπεδο (φτηνού) χιούμορ.

    Αντε στο καλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πέστα χρυσόστομε!!!

    εχουν λαλήσει πολλοί τώρα τελευταία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κύριε Μέλτο, τι σχέση έχετε με τον Χρυσόστομο; Και το λάλημα το λογαριάζετε καλό ή κακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή