6 Σεπ 2010

Kassai, Bear

ο Μάστορας, ρούφηξε μια γουλιά καφέ, γλυκό έως σορόπι, τράβηξε και μια τζούρα απ' το τσιγάρο. Camel άφιλτρο, έξυσε το δεξί του βρεγματικό, έκανε κάτι σχήματα σαν γράμματα αρχαίας χαμένης γλώσσας στο χαρτί, ξανατράβηξε τζούρα τσιγάρο, Camel είπαμε, άφιλτρο, με κοίταξε σκεφτικός και το ξεφούρνισε...
"παλικάρι; θέλει τρεις βδομάδες για να γίνει αυτό το τόξο. και μιλάμε για καλή δουλειά ε;... τι λες;"


ότι πεις Μάστορα.... ότι πεις....   θα είναι κάλλιο όπως το βλέπω;

... και καλύτερο, χε χε...!!!

...πάρε την προστάντζα και βάλε μπρος...


Υγ. το καλύτερο (και ακριβώτερο όμως..) εργαστήριο όμως είναι εδώ... 

30 σχόλια:

Ο άλλος είπε...

Δηλαδή;

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

τι δεν κατάλαβες σύντροφε;

Ο άλλος είπε...

Δεν κατάλαβα γρυ.
Ζητώ συγγνώμη γι΄αυτό. Αλλά κι εσύ γιατί μου επιτίθεσαι και μ΄αποκαλείς σύντροφο;

σταυρος είπε...

καλα πηρες το kassai και παραγγειλες και σε μαστορα???Αμα βρηκες μερακλη λεω πως ιιισως κατι να γινει αν οχι ενταξει χειμωνας ερχεται.....!!
Παντως δυσκολο το βλεπω αν δεν εχει ιδεα απο τοξοβολια!
Αφου πιανουν τα χερια σου δεν κανεις μονος σου μια δοκιμη?Να μην νοιωθει μοναξια κι ο Κωστας...

σταυρος είπε...

How It's Made-Traditional Bows (Hunting Bows)
Εμενα αυτο μ'αρεσει μετα το ολυμπιακο μου
Καθαρη δουλεια! Ο μαστορας φαινεται οτι ξερει ακριβως τι κανει!
Ξερω οτι το εχεις δει απλως το αναφερω!Εχει και τα Κορεατικα και τουρκικα βιντεο αλλα πολυ μπελαλιδικα!

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Ο άλλος; συ πάτσααα συγνουόμι!!!

Σταύρο,
το kassai θέλει το χρόνο του δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, τουλάχιστον δεν είχαν 50ντάλιβρο στο ράφι. ο διάλογος με τον Μάστορα, φανταστικός... κάποια στιγμή σίγουρα θα φτιάξω κάτι. εχω βρεί ένα εγγλέζο που μοσχοπουλάει στο e-bay μονοκόματα, ένα κλωνάρι, τόξα, με τους ρόζους, 250 έφτασε ένα, που για λίγο το κυνήγησα. και έχει φτιάξει κάμποσα... φινίρισμα με κερί μέλισσα παρακαλώ....

Ο άλλος είπε...

Κρίμα.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

δε βαριέσαι....!

Ο άλλος είπε...

Αν πίστευα στη μετά θάνατο ζωή θα έλεγα κι εγώ το ίδιο.Αλλά δεν πιστεύω. 'Ολα εδώ πληρώνονται.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

πέντε πάνω πέντε κατω, μαζί με το φπα θα το πληρώσω να μην στο χρωστάω...

Τάκης είπε...

Για την έφιππη τοξοβολία τι μας προτείνεις;

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

το googlησα και βρήκα αυτό εδώ: http://www.horsebackarcherygr.com/
αν αντέχεις τον Αριστοτέλη, όρμα...

Τάκης είπε...

Θενκς

Θέμης είπε...

Σιγά-σιγά φθινοπωριάζει
μα η ψυχή μου δεν αλλάζει.
Μάλλον θέλει κάτι άλλο
που να μοιάζει με ρεγάλο.

savvas g είπε...

έφιππη τοξοβολία :θα υπάρχει επίδειξη έφιππης τοξοβολίας στα πλαίσια της ΔΕΘ όσοι είναι τυχεροί θα την παρακολουθήσουν.Αν καταφέρω να μάθω κάτι για το πρόγραμμα θα σας το γράψω

nikolas είπε...

Μέλτο βάζω το τόξο......βάζεις τα βέλη! Έχω πρώτο πράμα.....όπως το'πες! Ένα κλονάρι (yellow orange) μονοκόματο, με τους ρόζους, χειροποίητο! χωρίς ίχνος συνθετικού υλικού! πρώτο πραμα σε λέω! και χορδή.....απο άντερο στριμένο.....ή βαμβακερή! για κερί μέλισσας δεν ξέρω, αλλά από Ιταλό μάστορα παντως είναι! στείλε μου mail με διευθυνση να στο στείλω ή αν κατέβεις Αθήνα για κανένα αγώνα στο δινω απο κοντά! α! να ετοιμάσεις depon για μετά τις βολές!.........δεν έχει αντικραδασμικα....κτλ

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Νικόλα!
είπαμε γυμνό, αλλά όχι και πρωτόγονο!!! πολυκολητό είναι και το γιαπωνέζικο, το Γιουμί! η καρδιά έχει 4 φέτες ξύλο και τημ περικλείουν με 4 κομμάτια Μπαμπού. άντε δέρμα και σχοινί άντε κόλλες άντε ύφασμα... λέω, ενα σύγχρονο laminated longbow η και flatbow, είναι ότι πρέπει, για αρχή. τότε θα μου πείς... γιατί το Kassai; για μιά φτηνή αρχή... δασκάλα πως το λέτε...

Έλλη είπε...

Γεια σας. Μπήκα σήμερα πρώτη φορά στο μπλογκ κι έχω μια απορία μ΄όλα αυτά που διάβασα: είστε σουρεαλιστές εκ γενετής ή εξ ανάγκης; Θα μου άρεσε η πρώτη εκδοχή. Έτσι κι αλλοιώς θα σας παρακολουθώ με αγάπη και συναδελφική κατανόηση.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Έλλη μου...
εδώ μέσα κυκλοφορεί κάποιος-α με το παρατσούκλι "ο Γιατρός"...
ρώτησέ τον και θα σου τα εξηγήσει όλα. ακόμη και να ανεξήγητα....

Έλλη είπε...

Από την απάντησή σου Μέλτο (δεν βάζω μου ακόμα) διαπιστώνω πως δεν έκανα λάθος στην εκτίμησή μου.Φαντάζομαι τώρα οτι θα μου πεις κάτι που να έχει να κάνει με ΄΄δικηγόρο΄΄.
Παραμένω σε ανοιχτή ακρόαση.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Έλλη μου,
να βάζεις το μου, να έρθουμε πιο κοντά, να δείς με τα ματάκια σου άν "είστε σουρεαλιστές εκ γενετής ή εξ ανάγκης" να να σώνουμε!!! ως γνωστόν, δεν θα ζήσουμε και τα χίλια χρόνια. οι ώρες είναι αυστηρά 24! πως θα προκάνουμε αλλέως;

Έλλη είπε...

Αυτό ήθελα να μου πεις. Ωραία. Σε περιμένω την Κυριακή στις 11 το πρωί στο ξενοδοχείο ELENA στη Λαμία. Θα είμαι στο σαλόνι και θα διαβάζω το ΒΗΜΑ.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Έλλη μου!
ούτε να το σκέφτεσαι. εργάζομαι 7 μέρες την βδομάδα. μάστα και έλα πάνω. ο καιρός είναι καλός, και τα δωμάτια φτηνά (30,00) και οι γάβροι άφθονοι! έτσι θα παρατηρήσεις το αντικείμενο του προβληματισμού σου, στο χώρο του και βεβαίως αβάδιστα!! νομίζω είναι η αρμόζουσα στην περίπτωση λύση...

Έλλη είπε...

Αφου νίκησες τη μονοτονία μπράβο σου. Κάτσε εκεί που είσαι.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

είναι η μονοτονία, κάτι που πρέπει να νικήσουμε, Έλλη μου; συγνώμη που δεν το ήξερα και δυό φορές συγνώμη που την νίκησα, καθώς μας τα λες, χωρίς να το ξέρει, οτι δηλαδή έχουμε αγώνα, οτι την παλεύω! αν το ήξερε και αυτή δεν θα ήταν τόσο εύκολο. ε Έλλη;

Οποιοσδηποτε είπε...

Δηλαδη, σαν να λεμε, "Τι τραβατε και εσεις οι χορευτριες, εκει στα χωρια της Γαλλιας;;"

Μελτο, ενα entry για νεο τοξο ανεβασες και κοιτα τι εγινε, (Ελλη, καλως ορισατε)
Την επομενη φορα προτεινω κατι πιο φιλοσοφικο, τα σχολια του εχουν περισσοτερη πλακα.
Μ.

σταυρος είπε...

Λοιπον τη χασαμε τη μπαλα!!
Και για να ερθουμε στα ισα μας-στα τοξα ντεε-δε βαζεις φιλε nikolas καμια φωτο να δουμε κι εμεις οι υπολοιποι το ξυλο με τους ροζους??

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Σταύρο,
έχει βάλει φωτό στον τοίχο μου στο FB! αν και δεν καλοφαίνεται...

Η μανούλα είπε...

Χρόνια πολλά Σταθούλη.

Σταθούλης είπε...

Ευχαριστώ μανούλα μου. Δεν σε ξεχνώ.
(Κύριε Μέλτο, έκανα το 31ο σχόλιο).
Τι κερδίζω;