29 Αυγ 2019

Νίκος Βισβάρδης Τοξοβολία.



τον κύριο Νίκο Βισβάρδη, δεν ευτύχησα να τονε γνωρίσω στα γήπεδα. αυτό που λέμε, ούτε καλημέρα. δεν έτυχε. ο σύνδεσμος για να φτάσει το πόνημά του, στα χέρια μου σαν daft κανα 2 -3 χρόνια πριν μα και ολοκληρωμένο πια, είναι ο φίλος Νίκος Ράπτης, μαθητής του  μα και συνοδοιπόρος μου στην περιπέτεια των TFG,  από την πρώτη ώρα.

χρόνια τώρα σχολίαζα σ' αυτό εδώ το βλόγ, το ότι άνθρωποι αρμόδιοι, προπονητές, αθλητές παλιοί και καταξιωμένοι με το αντικείμενο, δεν γράψανε δυο αράδες, δεν μοιράσατε ένα pdf στους συλλόγους που διψούσανε για την πληροφορία. την κρατούσαν ζηλότυπα, η απλά δεν το είχαν με το γράψιμο. η ακόμη χειρότερα, για τους δικούς τους λόγους, δεν θέλανε ....

περάσανε όμως αυτά τα χρόνια και φτάσαμε στις μέρες μας, να έχουμε στο YouTube εκπαιδευτικά βίδεο, να έχουμε πληθώρα μεγάλων και μικρών προπονητών, πιθανόν και περισσότερους από τους αθλητές! :) να έχουμε ήδη το βιβλίο της Χαριτίνης, και να τώρα τούτο εδώ, το πολυαναμενόμενο.





έχω στο ράφι μου και στο tablet αρκετά βιβλία στα Αγγλικά, έχω λοιπόν μια αρκετά πλήρη εικόνα του τι σημαίνει ένα καλό και πλήρες βιβλίο περί την τοξοβολία. δύσκολα ξαφνιάζομαι, πως να το πω.

διαβάζοντάς το, με κέρδισε κατ' αρχήν η γλώσσα, ο τρόπος. σε απλή καθομιλουμένη, σαν να ακούω έναν φίλο στο γήπεδο, στην προπόνηση, χωρίς ακροβασίες και μεταφυσικά, σεμνά, ψυχωμένα καθαρά και σταράτα, απλώνει ο κύριος Βισβάρδης Ιστορία, Τρόπο, Γνώση, Άσκηση, Εγκαρτέρηση και Προοπτική.

έχει ένα τρόπο, του παλιού καιρού. της προηγούμενης από την δική μου γενιάς.
Μπεσαλίδικο μπορώ να τον πω. Στιβαρό. Λίγα λόγια και καλά! η αν το φέρει η στιγμή, η παρέα και η ρετσίνα Μεσογείων, μπορεί και να σου πει παλιές ιστορίες και καημούς από την περιπέτεια του τόξου στην Ελλάδα.
μου έδωσε την αίσθηση οτι μπορώ να πατήσω πάνω του. οτι μπορεί με την στέρεα γνώση του, να πάρει όλο μου το βάρος- άγχος, να μεθοδεύσει λύσεις για όλες μου τις απορίες, να γελάσει με τους φόβους μου αλλά και να μου γυρίσει  την πλάτη, όταν ξεφύγω και πρέπει να εσωστραφώ. είμαι βέβαιοςς ότι όσοι τοξότες του τον υπάκουσαν, κέρδισαν πολλά.

Το νέο αυτό βιβλίο, θα γίνει σημείο αναφοράς. Σίγουρο!
και όπως η πρώτη παρέα φίλων (μεταξύ των οποίων και ο συγγραφέας) έδωσε το έναυσμα για Τόξο στην Ελλάδα, τούτο εδώ το Υπερ-Πλήρες καταστάλαγμα πείρας, θα το πάει παραπέρα!

Πολύ παραπέρα!
Ευχαριστώ - ούμε Κύριε Νίκο! 

εύχομαι υγεία, μακροημέρευση, δύναμη και προκοπή. 





2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πώς μπορεί κάποιος που δεν ασχολείται με την τοξοβολία να το αποκτήσει; Απευθύνθηκα στην ομοσπονδία αλλά μου είπαν πως δεν πωλείται

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

δεν έχω απάντηση αγαπητέ. το αντίτυπό μου, προέρχεται από το στοκ της ομοσπονδίας.